Translate this

Мои статии на английски

Да благодариш навреме, от сърце!


Хората, които познават творчеството ми, 
са по-малко от 10. 
Защо - ще попитате Вие!
Може би защото така и не успях да убедя голяма част от приятелите си, че да пишеш 
не означава "да си луд"!
Да, може би има известна доза "лудост", тъй като пиша до късно през нощта. Но това съвсем не означава, че съм за "психиатрията"!



Думите не могат да ме спрат!


Другото, което чувах е, че "нямам акъл", щом пиша...
Странно е - нима трябва да си глупав, или невеж, за да пишеш?
За тези думи не намерих обяснение!
Но си обясних нещо друго!
Тези, които застават зад теб, дори да знаят, че грешиш, са твоите приятели.
Те ще те подкрепят и с думи и с дела!

"Ти можеш!", "Продължавай да пишеш!", "Имаш талант", "Не се отказвай!", "Аз съм с теб, каквото и да стане!".

Това са малка част от окуражаващите думи на моите приятели.
И аз си направих труда да ги послушам някога!


Не съжалявам за това, че избрах да пиша!


Укорявам се, че слушах онези, другите, които ме спъваха.

"От теб нищо не става!", "Ти си бедствие!", "Ти пишеш неграмотно!", 
"Нямаш акъл, за да пишеш, не се мъчи!"

Да, наистина съжалявам за това, че слушах.
Не можех да заглуша звука, и не исках.
Ако навремето се бях подвела по този звук, не зная докъде щях да стигна.
А сега се радвам, че послушах другите - хората, които бяха искрени, които застанаха зад мен.
Тяхната подкрепа ме поведе напред, води ме и сега.
Благодаря за приятелството!
То е важно, то е ценно, то е безкористно!
Вие сте моите критици и моето вдъхновение!



Няма коментари :

Публикуване на коментар

Радвам се, че посетихте този блог! Моля, оставете коментар!