Translate this

Мои статии на английски

Няма спиране!


Да продължа, или да спра дотук?

Отдавна не съм писала за "Клуб писатели". 
Покрай работата по новият ми роман, аз изоставих този блог, а той за мен беше приоритет. 
Публикациите са идентични и реших малко да ги разнообразя, като поставя нови категории.
Не, в никакъв случай няма да зарежа блога си, дори това да спира по някакъв начин важните за мен неща, а именно: завършването на втория ми роман. 
За мен по-важно е мнението на читателите ми, и ще се радвам, ако има повече такива.
Блогът е изцяло на Български език, което може би е причината за липсата на чуждестранна аудитория, но целта ми е да привлека Българска такава. С всеки изминал ден се убеждавам, че да пиша книга и да водя блог едновременно, не е лесно, но макар и дълъг, пътят води до крайната цел, която за мен все още е приоритет.

Отговорът е прост!
Решавам да продължа към тази цел, без да изоставя 
"Клуб писатели".



Сега накъде?

След като прецених ситуацията, видях две възможности: да отделя два часа от времето си за писане в този блог, и още два за романа си. Така стават общо четири часа, които отделям от времето си, за да пиша. Прецених, че мога да намеря време и за други неща като изследвания, намиране на изображения за статиите ми, както и да прочета книга.
Разбрах, че има време за всичко, стига да знаеш как да го разпределиш правилно. 
Сега продължавам да работя по романа си, и ще се върна към блога, не когато намеря време, а в рамките на същия ден.
Защото така трябва!



Равносметката

След като намерих време, за да напиша това за по-малко от час, значи ще намеря време за всичко друго.
Направих своята равносметка и видях грешките си!
Целта на блога е привличане на аудитория, а за да имам такава, трябва да пиша повече, да го напълня с интересно съдържание, и да следя посещенията, които в последните дни се увеличават. 
"Клуб писатели" е блог с некомерсиална цел, което значи, че публикациите в него са безплатни за четене. 
Да, винаги ще има един, който ще копира статиите ми, и ще ги постави в своят сайт, но ще публикувам, въпреки всичко.
Защото знам, че не мога да спра плагиатството!




Няма коментари :

Публикуване на коментар

Радвам се, че посетихте този блог! Моля, оставете коментар!