Translate this

Мои статии на английски

Бъдете внимателни - не правете като мен!

Пишейки първата си книга не забелязах някои важни неща!
Бързах да я завърша и забравих да я редактирам, както и да я прегледам за грешки. Това бе непростимо от моя страна.

Какви грешки допуснах?

- не направих достатъчно изследвания (действието се развива в друга страна, по море, и беше нужно да се информирам по-добре, да събера необходимите данни - нещо, за което не отделих достатъчно от времето си).
- не прецених правилно ситуациите, описани в книгата (трябваше да се поинтересувам от реалната действителност на местата, които ще присъстват в книгата ми).
- не редактирах текста (можех да се обърна към професионалисти, но не го направих).
- не я прочетох, преди да я дам за издаване (впоследствие се оказа, че има груби (не само правописни) грешки в самия текст).
- прочетох я след като я издадох (едва тогава забелязах каква непростима грешка допуснах, като я пратих на издателството.

Въпреки многото ми грешки книгата беше издадена, и аз се радвах! Но тази радост беше само моя!
Тези, които не разбираха много от писане, я приеха с въодушевление. Оцениха я и дори си я закупиха. Само аз смятах, че се налага преиздаване с поправените вече грешки!
По-опитните, които я прочетоха, посочиха недостатъците и, както и положителните страни. 
За това им благодаря!
Приех критиката безпроблемно, защото имаха право!

Не бива да правите като мен!

Сега, когато работя по нов роман, се вглеждам в детайлите!
Не бързам, за да не сгреша отново.
Първите 50 страници са готови, и продължавам напред.
Не редактирам по време на самото писане. След като завърша поредната глава, започвам следващата, дори да е само едно изречение.
За да мога да продължа!
Така не губя нишката и свързаността остава. По този начин си правя и преценката дали тази книга ще бъде успешна.
Защото за да има успех една книга, тя трябва да бъде със смислено и качествено съдържание.
Отново казвам-не правете като мен!
Първо напишете книгата си, а после я редактирайте!
И най-малката грешка може да бъде препъни камък!
Надявам се, че съм си взела поука, и оттук натам няма да има повече грешки.
Въпрос на време е да завърша новата си книга!
И се надявам тя да бъде по-успешна от първата!
Ако желаете, може да споделите с какви проблеми сте се сблъскали пишейки (и издавайки) дебютната си книга.
Очаквам Ви!

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Радвам се, че посетихте този блог! Моля, оставете коментар!